נמל יפו. ג'ורג' ורור 2

גורג ורור ממליץ על בילוי ביפו העתיקה

גורג ורור, יפואי אמיתי, מציע טיול של שבת ביפו העתיקה. הנה מספר מקומות מומלצים לטיול ביפו העתיקה. ביפו העתיקה תמצאו את נמל הים העתיק בעולם. נמל בו הפליג יונה לפני שנבלע על ידי לוויתן. המון עבר, המון היסטוריה וגם אינספור אופציות לבילוי וטיולים ביפו, בעתיקות, בין המסעדות, שוק הפשפשים ועד לגלריות אמנות ותיאטראות.

גורג ורור גדל ביפו. בפוסט זה הוא מספר כי הרחובות הצרים בסמטאות יפו העתיקה עטורים חנויות ומסעדות אומנים, ורבים מהם מציעים נוף לים או פטיו מושלם למנוחה בשמש.

אם החלטתם לטייל אז לכו ליפו. בקרו בשוק הפשפשים המפורסם שקיים מאז המאה ה-19. זה המקום ללכת אליו לחוויית קניות אותנטית (והזדמנות טובה לתרגל את כישורי ההתמקחות). כאן תמצאו כל דבר, החל מיודאיקה עתיקה ועד ביגוד יד שנייה ועד לתכשיטים בעבודת יד שעוצבו על ידי אמנים מקומיים.

למי שמעדיף לחקור את יפו בנוחות, יש מספר מלונות מפוארים בסביבה, לרבות נופים מעוררי השראה.

אם תרצו הדרכה קטנה עם מסלול הטיול שלכם, קחו מדריך טיולים מקומי לאחד מסיורי היום הקבוצתיים ביפו. אין ספק שתגלו פינות חמד מיוחדות.

חוף הים של יפו

לטייל לאורך החוף המשופץ של יפו ולהתבונן במבנים העתיקים החצובים באבן זו דרך נעימה לבלות שבת בבוקר. זאת ועוד לצד אווירה מקסימה שנוצרת בלילה כאשר בנייני הנמל מוארים. תוכלו להמשיך ולסעוד במסעדות המגישות מאכלי ים יוצאי דופן.

כיכר השעון. יפו העתיקה. ג'ורג' ורור. גורג ורור

והאטרקציה המובילה לטעמו של גורג ורור, ביקור במגדל השעון של יפו שזו עוד פעילות חובה בחלק זה של העיר. זוהי נקודת ציון איקונית ששווה לצלם. המגדל נבנה בשנת 1906 במהלך התקופה העות'מאנית כדי לחגוג 25 שנה לתקופת שלטונו של הסולטן עבדול חמיד השני.

בין שאר נקודות השיא היא כנסיית פטרוס הקדוש. מקורה במאה ה-16 והיא מוקדשת לסיפורו של פטרוס הקדוש שהקים את טביתה מהמתים. כיכר קדומים הסמוכה היא חלל יפהפה ולכנסייה עצמה תקרה מקומרת מרשימה. מוזיאון אילנה גור הוא ביקור חובה לחובבי אמנות, ובאזור הסמוך תמצאו עוד כמה גלריות פנומנליות.

אז כשיש לכם מצב רוח למתוח את הרגליים, עלו לראש הגבעה של יפו ותיהנו מנוף מרהיב של העיר למטה. זהו מקום פופולרי עבור המקומיים להירגע עם ספר או ארוחת צהריים ביום שמשי

מוזמנים לקרוא עוד על ג'ורג' ורור יהלומים.

שיתוף הפוסט

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

פוסטים קשורים

ג'ורג' ורור

הכנסיות של יפו

מבט אל הכנסיות המפורסמות של פו יפו היא עיר עתיקה עשירה בהיסטוריה ותרבות מגוונת. ישנן מספר כנסיות מפורסמות ביפו  עם ארכיטקטורה מייוחדת, היסטוריה ויופי שכדאי

להמשך קריאה »